راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گیتاریست استقلال جدا می‌شود؟| پست عجیب اینستاگرامی ارسلان مطهری+ عکس

  • کد خبر: ۷۷۴۱۷
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
گیتاریست استقلال جدا می‌شود؟| پست عجیب اینستاگرامی ارسلان مطهری+ عکس
شنیده می‌شود ارسلان مطهری که قراردادش با استقلال به پایان رسیده، با مدیران باشگاه به توافق نرسیده و خواهان جدایی از این تیم است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از جدایی محمد نادری از استقلال و کوچ این بازیکن به ترکیه، شنیده می‌شود ارسلان مطهری را باید دومین جدایی طلب استقلالی‌ها بنامیم.

مطهری که در سال‌های اخیر به جز استقلال در تیم‌هایی همچون نفت تهران، پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اصفهان بازی کرده و پول آنچنانی هم درنیاورده، در دو فصل اخیر هم قراردادهای چندان گرانی با استقلال نداشته و با رقمی کمتر از ۲ میلیارد تومان برای این تیم به میدان رفت.

پس از برگزاری فینال جام حذفی قرارداد مطهری و استقلال به پایان رسید و شنیده می‌شود طرفین با وجود مذاکرات طولانی که با یکدیگر داشته‌اند، به توافق نرسیدند و اختلافی ۲ میلیارد تومانی دارند. مطهری به مددی پیشنهاد کرده که قراردادش به عدد ۴.۵ میلیارد برسد، اما مددی نهایت افزایش قرارداد مطهری را ۲ برابر دانسته و سقف ۲.۵ میلیارد را در نظر گرفته است.

باید منتظر ماند و دید در نهایت این اختلاف به کجا می‌انجامد. فراموش نباید کرد که شایعه جدایی مهدی قائدی از استقلال هر روز پررنگ تر می شود. دیاباته و میلیچ نیز دو یار خارجی استقلال در فصل گذشته بودند که بعید است با این تیم به همکاری ادامه دهند.

پست اینستاگرامی عجیب ارسلان مطهری

گیتاریست استقلال جدا می‌شود؟| پست عجیب اینستاگرامی ارسلان مطهری+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->